ترازوی صنعتی

پنجشنبه 7 شهريور 1398
12:01
hami

ترازوی صنعتی دیجیتال

ترازوی صنعتی یکی از انواع سیستم های توزین است که از مقاومت بالاتری نسبت به ترازوی فروشگاهی برخوردار است سیستم های توزین صنعتی معمولا دارای بدنه ی فلزی و مستحکمی می باشند و جهت استفاده در محیط هایی با شرایط سخت کاری نظیر کارخانجات و ... کاملا مقاوم سازی شده اند . برندهای معتبر ترازوی صنعتی را می توان ترازوی پند ، ترازوی ساتریو ، ترازوی اکسل ، ترازوی AND ، ترازوی ADAM معرفی نمود تولید کنندگان این ترازوها محصولات خود را با رعایت استانداردهای توزین و نیز استفاده از بهتری قطعات و تکنولوژی روز دنیا عرضه می کند .
ظرفیت توزین برای ترازوی صنعتی از 6 کیلوگرم تا 60 کیلوکرم در نظر گرفته شده است این محصولات در برخی از مدل ها مجهز به پرینتر داخلی و جانبی می باشد این محصول دارای قطعاتی کاملا با کیفیت است که در صورت معیوب شدن به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد و قابل تعمیر و یا تعویض هستند .

ترازوی دیجیتال

فروشگاه فیدار نمایندگی ترازوی صنعتی محصولات خود را با بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت ارائه می دهد این مجموعه با فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال سبب سهولت در خرید مشتریان گردیده است همچنین علاوه بر فروش ترازو تعمیرگاه تخصصی به منظور تعمیر ترازوی صنعتی دیجیتال در این مجموعه اختصاص گردیده است تا مشتریان در صورت نیاز به راحتی به آن مراجعه نمایند . تمامی محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می گردد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند جهت خرید ترازو و یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید .


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه فیدار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]