تعمیر ترازوی محک

پنجشنبه 7 شهريور 1398
11:58
hami

ترازوی محک

شرکت محک یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه توزین در ایران است. این شرکت در سال 1377 شروع به فعالیت نمود. تولیدهای این شرکت با کیفیتی بالا وخدمات پس از فروش مناسب در اختیار کاربران قرار می گرفت. در واقع ترازوهای دیجیتالی تولید شده توسط این شرکت در گروه پرفروش ترین ترازوها قرار دارد. در صنعت توزین و ترازو مهمترین نکته رعایت کیفیت و مرغوبیت کالاست. چرا که در برخی موارد داشتن وزن صحیح و دقیق از کالا دارای اهمیت بسیاری است. مثلا در ترازوی گرمی یا همان ترازوی گرم کش که مورد استفاده طلافروشی می باشد کمترین خطا موجب هزینه بسیاری می شود. پرداخت این هزینه گاه از سوی خریدار و گاه از سوی فروشنده صورت می پذیرد.
ترازوی محک از جمله ترازوهای دیجتالی است که مورد استفاده در تمام مشاغل و تمام مکانها، شهرها و روستاها قرارگرفته است. از سوپرمارکتهای خیلی کوچک گرفته تا بزرگترین فروشگاه ها. از کوچک ترین و دور افتاده ترین روستاها گرفته تا بزرگ ترین شهرها. ترازوی محک در واقع تمامی ویژگی های بارز یک ترازوی دیجتال را دارد. تعمیر ترازوی محک از کارهایی است که نیاز به شناخت جزئیات ترازو دارد و تخصص لازم در این زمینه را می طلبد. البته گاهی با راهنمایی متخصصان می توان به رفع عیوب آن پرداخت و نیازی به تعمیر ندارد. در اصل در این ترازوی دیجیتالی، کیفیت بالا در کنار مجموعه ای از قابلیت ها در کنار هم قرار دارد. در نهایت تمامی این خصوصیات سبب اعتماد و جلب رضایت مشتریان گردیده است.

تعمیر ترازوی دیجیتال

فروشگاه فیدار با در نظر داشتن نوع کار و میزان استفاده از ترازو به شما بهترین گزینه و انتخاب را پیشنها می نماید. علاوه بر این خدمات پس از فروش ترازو با هر برندی در این فروشگاه در حد بسیار بالا ارائه می شود. به طوریکه تمامی خریداران به این امر مهم در نظرات خود اشاره کرده اند که شرکت فیدار بهترین خدمات پس از فروش و تعمیرات ترازو را دارد. خدمات رسانی در این زمینه و ایجاد فضایی آرام برای پاسخگویی به سوالات مشتریان از اهداف مهم این شرکت است. رفع مشکلات ترازو همیشه نیاز به صرف هزینه بسیار ندارد. بلکه گاهی با داشتن کمترین اطلاعات و تجربه می توانیم نیاز خود را در این مورد برطرف نماییم. مشاوره با تعمیرکاران ترازوی دیجیتال سبب می شود تا در صورت نیاز، ترازوی خود را برای تعمیر ارسال نماییم. گاهی با یک مشاوره کوتاه می توانیم خودمان به رفع عیوب ترازوی دیجیتال بپردازیم. از خدمات دیگر شرکت فیدار ارسال نماینده و تعمیرکار به محل مشتری جهت رفع اشکالات و عیوب ترازو می باشد. اما باید به این نکته توجه نماییم که تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیاز به اطلاعات در این زمینه دارد . در غیر این صورت ممکن است گاهی با کوچکترین اشتباه خسارات بسیاری وارد شود که جبران آن بسیار مشکل است. در این حالت هزینه، چندین برابر بیشتر خواهد شد که مقرون به صرفه نیست. شایان ذکر است که خدمات پس از فروش شرکت فیدار دارای گارانتی بوده و قابل پیگیری است.

نمایندگی ترازوی محک

شرکت فیدار به عنوان نمایندگی ترازوی محک خرید را برای مشتریان آسان نموده و برای آنها شرایط خرید اینترنتی را مهیا نموده است. ‌تنها کافیست خریداران محترم به سایت https://fidarco.co مراجعه نمایند.مشتریان عزیز می توانند پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فیدار خریدی مطمئن و بهینه داشته باشند.

انواع ترازو محک

ترازوی محک دارای انواع مختلفی است که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. این نمونه ها از قبیل ترازوی محک علمک‌دار و بدون علمک و یا ترازوی محک پرینتردار وترازوی بارکدزن محک و یا ساده و ... می باشد. ظرفیت‌های توزین مختلف دراین برند شامل 35 کیلو تا 70 کیلو است.

تعمیرات ترازو

[caption id="attachment_9642" align="aligncenter" width="300"] تعمیر ترازو[/caption]

خدماتی در زمینه تعمیرات ترازو در شرکت فیدار صورت می گیرد که در زیر به برخی آنها اشاره می نماییم.
خدمات تعمیر ترازوی دیجیتال در شرکت فیدار
تعمیر ترازوی لیبل زن
تعمیر ترازوی دیجیتال کوچک
تعمیرات ترازو دیجیتال در تهران
تعمیر ترازوی دیجیتال شیشه ای
تعمیر ترازوی دیجیتال وزن کشی
• تعمیر انواع ترازو از جمله: تعمیر ترازوی محک و تعمیر ترازوی پند

خدمات پس از فروش ترازو

خرید و یا فروش ترازو، همچنین انواع باسکول در فرشگاه صنعتی فیدار صورت می گیرد. در زیر برخی از آنها را نام می بریم.
خرید ترازوی پند
• فروش ترازوی گرم کش
فروش ترازوی دست دومترازوی قد و وزن سهند
• خرید و فروش ترازوی دیجیتال محک

عیب یابی ترازوی دیجیتال محک

ترازوی دیجتال یکی از اسباب توزین است که مورد استفاده در هر صنفی که نیاز به توزین کالا دارد، قرار می گیرد. از سوپر مارکتها گرفته تا فروشگاه های بسیار بزرگ. پیشنهاد ما برای رفع عیوب ترازو این است که اگر ترازوی خریداری شده دارای گارانتی است از خدمات آن استفاده کرده و دستگاه را باز نکنید. در واقع با مراجعه به نمایندگی و یا تماس با آنها می توانید به رفع عیوب ترازو بپردازید. البته شرکت فیدار این امکان را برای مشتریان فراهم نموده که نماینده خود را جهت تعمیر به محل مشتری ارسال نماید. بنابراین زحمت رفت و آمد را نیز برای مشتریان عزیز کم نموده است.شرکت فیدار با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش ترازوی دیجیتال و انواع باسکول و فروشگاهی و ... دارای کارشناسانی مجرب و خدماتی برتر می باشد. متخصصان متعهد این مجموعه همواره در جهت خدمت رسانی به مشتریان آماده هستند. چنانچه به ترازو دیجیتال، باسکول، صندوق فروشگاهی و سایر سیستم های توزین دیجیتال نیاز داریداز طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. مشاوره ی رایگان با ما شمار را در خریدی بهینه و مقرون به صرفه یاری می نماید.

آموزش تعمیر ترازوی محک

جهت شناسایی برخی عیوب ترازوی دیجیتال نیاز به آموزش تعمیر ترازو داریم. درواقع برای تعمیرات باید به شناسایی برخی از قسمت ها بپردازیم. در زیر نام برخی از آنها را نام می بریم.
• شناخت صفحه کلید
• روش کالیبره کردن ترازو
• شناسایی قطعات ترازوی دیجتال
• پروگرام و برنامه ریزی آی سی های مختلف
• شناخت عیوب سخت افزاری جهت تعمیر ترازوهای چینی و ترازوهای ایرانی
• آشنایی با تمامی قطعات از جمله: لود سل, ای پی رام, آی سی پروگرمر, برد شارژ

آموزش تعمیر ترازو در فیدار

آموزشهایی در مجموعه فیدار صورت می گیرد که تاکنون بسیاری از مشتریان از این آموزشها رضایت داشته و علاقه مند به این آموزش ها می باشند. از جمله آموزش های ما به هنرجویان عبارت است از :
• آشنایی با برد باسکول
• آموزش تعمیرات ترازو
• آشنایی با قطعات ترازو
• آموزش تعمیرات باسکول
• آشنایی با برد ترازو دیجیتال
• آموزش عیب یابی و رفع عیوب
• آشنایی با قطعات باسکول دیجیتال
• آشنایی با انواع ترازو و باسکول دیجیتال
آموزش تعمیر کالباسبر و دیگر سیستم های فروشگاهی


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه فیدار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]