ترازوی صنعتی پند PX7000

پنجشنبه 7 شهريور 1398
10:14
hami

ترازو صنعتی پند PX7000

ترازوی صنعتی پند PX7000 دارای ظرفیت 50 کیلوگرم و دقت توزین 10 گرم می باشد این دستگاه به عنوان ترازوی صنعتی در کارخانجات ، فروشگاه ها ، شیلات و ... مورد استفاده قرار می گیرد شکل ظاهری ترازوی پند 7000 به صورت علمک دار مجهز به کیبورد عملیاتی بوده که در قسمت زیر نمایشگر تعبیه شده است . ابعاد ترازوی پند 50 * 50 سانتی متر است این دستگاه علاوه بر توزین دقیق قابلیت شمارش قطعات را نیز دارد بدنه ی مقاوم و مستحکم این دستگاه که از جنس فلز است موجب شده تا در برابر ضربه ، خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی داشته باشد .

ترازوی صنعتی پند

ترازوی صنعتی پند دارای نمایشگر LED بوده و دید راحتی را به خریدار و فروشنده ارائه خواهد داد این دستگاه دارای یک سینی از جنس استیل به صورت تخت می باشد . عملکرد ترازو از دو منبع برق و باتری این اطمینان را به کاربر می دهد تا در صورت عدم دسترسی به برق شهری از طریق باتری به عملیات توزین ادامه دهد . از جمله ویژگی های ترازو پند 7000 محاسبه مجموع مقادیر وزن شده ، پارسنگ و اتصال به کامپیوتر در صورت درخواست می باشد جهت آشنایی با مشخصات ترازوی دیجیتال معرفی شده و یا خرید آن با فیدار ، شرکت ترازوی پند در تماس باشید فروشگاه فیدار این محصول را به همراه 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد .


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه فیدار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]